Stressig Tisdag!

Hejsan hoppsan! Råkade försova mig imorse, måste sett kul ut när jag och elin stormar nerför trappen, fast jag skulle ju inte till skolan för vi vaknade 09.20 och jag slutade 10.00 idag, men elin började jobba kl 9 så vi fick stressa för, men mamma var så snäll att hon skjutsade ner elin till konsum! Och nu vill mammsing tydligen att jag ska med upp och gå ut och gå med Vanilja, hmm värt att tänka på om jag inte hittar på någonting som e hysteriskt mycket roligare, haha! Nej nu ska jag ta elin cykel och cykla hem till hon så hon kan ta sig till konsum, hon har lunch nu!

Föresten, hur blir det ikväll?! Eurovision och sverige e med och kvalar går ju samtidigt som Depserados!
Mammis hästing <3

Kommentarer
Postat av: Mammsing

Håll me om att de va kul!

2009-05-12 @ 17:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0