TRÅKIGT VÄDER!!!!!!

usch vilket tråkigt väder det blev då!
Sitter och väntar på att Elin ska sluta snart så jag kan cykla dit och umgås lite, har jätte tråkigt!! Gjorde en lätt sminkning nu när jag ändå hade tråkigt, försöker framhäva mina gröna ögon men det är svårt att hitta rätt, rött är tydligen motsatsen till grönt (Vilket jag märkt med mitt hår) men mina ögon blir och se hemska ut med rött kring sig, så jag får testa mig fram!

OCH ÄR DET NÅGON SOM SETT MINA SOLGLASÖGON?
 DE ÄR BORTA ÄN! =(


Kommentarer
Postat av: Johanna

Med bla. lila kan man framhäva gröna ögon!

2009-05-05 @ 18:36:25
Postat av: Mammsing

De ä inte bara vädret som ä tråkit, de ä du me för du skrive ju aldri nå mer. Dryyyyyyyyyyyyyygt!

2009-05-08 @ 08:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0