Så var det fredag!



Bild från när jag var hos Julia förut, då jag fick kläder av hon. Tyckte att den var lite rolig! Jag har nog tillochmed bilden kvar på telefonen som vi kan se.

Undra vad jag ska göra idag då? Kanske åka med mammsing till hästarna, om jag får. Annars vet jag inte.

Imorgon kommer Melvin hit och ska vara med mig tills på Söndag, vilket ska bli mys! Ska nog försöka lyckas ta några bidler på honom! Har ganska glest med bilder på han, hehe! Men så kan det vara ibland! Han och jag ska iaf gå på Sunnansjö Julmarknad imorgon, sedan ska vi åka till farmor och farfar någon gång under helgen och hälsa på dem.. Det kommer nog bli skoj!

Men nu ropade mamma och frågade om jag skulle med till hästarna, så då blir det till att rusa!
Fast ni får en söt bild på Mathilda och Jocke från förra helgen då Tilla var här och Jocke låg och sov..



Är hon inte för söt ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0