Som vanligt finner vi nytt i bloggen!

Nu har jag setat i flera timmar och hållt på att trixa och fixa med bloggen, är inte nöjd än, men denna design är lite mer höstig, gillade inte den rosa.. Och jag har just fått reda på världens tips om hur man får snygg bakgrund på foton! Men har inte material till det så får vänta tills jag har det, vilket är lite tråkigt.. Men så kan det vara!
Har setat och skrivit OM och OM igen lite olika grejer till skolan så man ska lära sig det.. Har snart ett stort prov, 7dec men det är på jätte mycket så lika bra att börja plugga i tid!

Och tack vare Tessa & Malin i Lördags så har jag fastnat för E.M.D. - For You egentligen tycker jag inte om dom alls! Men den här låten gillade jag ganska mycket faktiskt!

Imorgon blir det till att åka buss då Jocke kommer hit, då kan jag lika gärna lifta med honom från stan då han åker förbi Ludvika påväg hem till mig! ..

Och idag gjorde vi de första smyckena!! 28 November kan ni se oss ståendes vid ett bord på Grangärde Julmarknad och sälja smycken! Så se till att ni har pengar på er! haha ..

Nej nu ska jag fortsätta med skolarbeten, ni får en mysig bild som avslut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0