en måndag, en helt vanlig ONÖDIG måndag..

hejsan hoppsan,
sitter i skolan nu.. helt onödigdag!! Uschameja, hade sovmorgon så klev upp 9, käkade frukost och drog till skolan.. Kommer hit och börjar 10.15 och får reda på att vi slutar efter denna lektionen, dessutom så gör vi inget speciellt på denna lektionen, UF och vi är klara med i princip allt.. HUR ONÖDIGT ÄR INTE DET?! Nog allt måste jag ju stanna kvar och göra Samhälls läxa med Therese.. Men ändå, irriterande att de inte kan säga till i tid att man slutar tidigt istället för att man ska få reda på det när man kommer hit.. Usch ja ..
Och samhällsläxan, jag funderar på att skriva om anarkismen eller nazismen.. Vet inte riktigt.. Men ska iaf börja stenhårt på det där nu!! ska göra ett sjuhelvetes bra arbete i vilket fall! Ska vara inne senast på Fredag så..
På torsdag får vi lov, sen börjar vi inte förens 2/11 vilket är otroligt skönt!! Men på lovet så ska jag göra något så otroligt mycket saker, ska skjutsa Elin till Falun.. Sen ska jag på halloween fest vid Kimmo, och göra svenska arbetet som ska vara klart 2/11.. Men jag kommer hinna! Måste ju dessutom ha lite fritid, det är ju trotts allt lov! ..

Nej nu ska jag fixa i ordning våran affärsplan, sen ska jag nog springa ner till Johanna, hon måste skriva på den. Fast jag kanske tar det imorgon istället? Får se vad jag hinner, först och främst samhällsarbetet!

Puss & kram ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godkväll! Vad roligt att du vill vara med i min veckansbloggtävling! Allt bra med dig?

2009-10-19 @ 20:00:47
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

Godkväll! Vad roligt att du vill vara med i min veckansbloggtävling! Allt bra med dig?

2009-10-19 @ 20:03:22
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0