En till helg har gått..

Hejsan hoppsan,
tänkte slänga in 2 bilder som jag tagit den här veckan, lite glest jag vet..
På första bilden ser vi Maja i sin "Fatzooo" posé , har aldrig lyckats fått den på bild förens nu!! Ser helt sjukt ut, hahaha!! Och den andra fotade jag i fredags då jag och Jocke drog till han, stannade i Skuthamn och tog kort på det, men det blev bara två bilder sen höll vi på att förfrysa, usch vad kallt det börjar bli om dagarna nu!! Märks verkligen att det är höst! .. Men hösten tar även med sig fina färger =)

Och har städat lite på rummet idag, plockat kläder och såå =) .. Behövs typ bara dammsugas lite sen ärre finfint! =) Och stackars Elin har spytt flera gånger idag! =( och jag har varit med hon idag dessutom!! PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ !!! Men hon hade inge "vanliga" magsjuke symptomer så hon kanske fått i sig någonting?? jaja, synd om hon är det iaf!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0