Good morning, good evening, good night..

hejsan hoppsan,
sitter för tillfället hemma hos Joakim framför datorn. Han ligger och kikar på någon pang-pang film som inte riktigt tilltalade mig ett dugg så då fick det bli så att jag hamnade här. Har haft fullt upp hela dagen, Mathilda har varit hemma! Gullsippa, hon satt och skrattade jätte mycket åt ett videoklipp på hon själv! Vi spelade in det sen skickade jag det till Tessa! =) ..
Sen vid tre tiden åkte jag och Jocke till Elin och kikade på film med hon, Trick 'r Treat, nån helsjuk halloween film! Äcklig stundvis och läskig stundvis och helt kass vissa studer dessutom.. Sedan käkade vi hemmagjord pizza som Elin gjorde, det var mumms! Sen åkte vi hit (Ganska uppenbart?) och ska nog snart gå och sussa kudden.. jag är sjukt trött! Vet inte varför heller? kan det bero på att jag vaknar flera timmar före Jocke och är uppe lika länge som honom?? Fast jag har somnar kring 9-10 tiden på kvällarna de senaste 2-3 dagarna så det kan inte vara det heller.. Nåja, skönt att sova i vilket fall!! ..
men men, vi hörs och syns!

Puss & Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0