och efter måndag kommer tisdag..

hejsan hoppsan,
sitter i skolan för tillfället. Tog med mig kameran och skulle fota till våran UF hemsida, men trodde inte riktigt att brudarna skulle gå med på att bli fotograferade.. Men nu, ett par timmar senare sitter jag med en kamera som har hela 819 BILDER som blev tagna på enbart en timme?! .. Helt sinnessjukt! Kul ska det bli att gå igenom dem iaf, massa rörelsekort.. Men 4 bilder är vi nog ganska överense om att vi ska ta och använda till hemsidan! Men de skulle få kolla igenom lite till och såå, men jag tycker iaf de 4, ni vet brudar? de vi visade Giggi? .. Dom tycker jag att vi ska ta! =) ..

Idag är det ÄNTLIGEN dags för Desperate Housewives!! =D .. Så Sandra ikväll kommer jag och Joakim och bänkar oss framför TVn, haha!!

Puss & Kram,

bilder från dagen kommer senare! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0