Fredag, en regnig dag!

Hejsan hoppsan!!
Har varit vaken i strax över en timme nu, Joakim sitter bänkad framför TVn, det är Tillbaka till Aidensfield.. Jepp, han tycker om de gamla serierna som bara pensionärerna kikar på. Hur dagens planer ser ut vet jag inte än, men någonting ska vi väl kunna hitta på tycker man ju?

Igår var jag och tjejerna på banken och betalade avgiften, nu har vi ett företag! =) .. Har fixat en blogg till den, men designen är ju inte riktigt något att hurra över, så om någon vill fixa en åt oss så maila mig! =) .. Visst att man kan fixa det själv, men det ska fungera som en hemsida mer än som en blogg.. Nej nu ska jag dra mig,

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0