Grattis Emmis och Julia! ♥

Hejsan hoppsan,
en sån helg. Igår var man först vid Julia kring 12 och käkade tårta för bruden fyllde 18 år!! Sen 20.30 var man vid Emelinda som fyller 18 idag! Men vi firade hon igår, sen drog Elin, Emma, jag och Jocke ut på krogen (Gratis, klart man går in!) och snurrade, sen väntade jag och Jocke på brudarna då de gick på Solo, sen åkte vi hem strax efter 2. Men kul hade vi!! ..

Köpte tre nya filmer igår, Them (Skräckis), If Only (Kärlek/drama), Direktören på Hele (Komedi). Hoppas att de är bra! =)

Ajhaa, nu ska jag och Joakim käka lite mat! =)
Hörs senare!

Ps, anledningen till att det inte kommit upp några bilder på senaste tiden är för att min kamera är glömd hemma hos Julia, japp jag e glömsk! Men ska hämta den nu i veckan. Dessutom hämtar jag förhoppningsvis min nya telefon imorgon!!!!=) Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0