UNGJ*VLAR!

Hallåååååå bloggen, sitter bredvid Elin på Information och Layout B och har inte så mycket att göra för jag har gjort de vi skulle göra, hon är bara här på besök! Men vi har inte tråkigt för de, faktiskt riktigt roligt! Det har varit brandövning idag, stackars Elin.. Och jag är jätte nervös! .. Men tänker inte skriva när det är, haha!! .. Ni får helt enkelt se när allting e över! =) Men som sagt var, det är denna veckan! .. =)
Och jag höll på att nita en unge på bussen imorse, jag vet att det låter hemskt, men han retade en annan unge och jag blev så arg!! För det var inte "Kompis" ret, utan riktigt taskig!! Gick och puttade på den andra killen när de skulle av bussen och allt, om han håller på så flera gånger så LOVAR jag att jag kommer bli polisanmäld... det är inte okej att man ska hacka på såna som är mindre, de tycker jag inte!! .. USCH!!

nej nu ska jag fokusera på någonting annat, annars blir jag arg igen! Haha..

Pizza på stan med Elin sen då, mumms! .. ibland får man lov att feta sig!


Kommentarer
Postat av: Zofie

Lycka till med uppkörningen!

Pizza lät ju inte helt fel mums

2009-09-01 @ 16:07:01
Postat av: johanna

när jag rensade garderoben mena du eller? =) NJAE... jag kommer inte i dom längre och de är nog färgfläckar på det mesta..!

2009-09-01 @ 20:14:39
Postat av: Mäjlin

STORT STORT GRATTIS till körkortet...Wiiiiieeeehooo=D...

2009-09-02 @ 15:00:35
URL: http://malinnordh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0