DUMMAJÄKLAMAGE!!

Jag är så sjukt trött på denna jävla mage ska jag säga er!! Har haft en konstant smärta i den sedan igår eftermiddag och Linkarna hjälper men inte tillräckligt mycket!! Och jag har inget att vara stressad över nu? Det är lov för guds skull!! .. Gnäll, gnäll, gnäll.. Jag har varit så otroligt arg hela veckan, vilket jag måste be mina nära om ursäkt för, men magen har krånglat och händerna lika så.. Då blir man bara surare och surare när man aldrig känner sig pigg... !"¤=#?%¤"(?&¤%&/?%&)/#=!&¤%?#¤%=#¤=½/=!¤&%&?%/&()/)(/)?IGDFG)E%&?="#¤="&U#TJ#¤=&) ... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu sitter jag och inväntar klockan, kring 1-2 tiden ska jag in till stan för att hämta min syster från Folkan. Sedan hem och soooova bort magvärken hade jag tänkt!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0