Jag , pärlorna , klassikerna .



Och jag har inte någonting alls att göra.. Eller jo , egentligen kan jag åka och intervjua.. Men det e jag inte sugen på!! Har ju liksom flera veckor på mig att göra klart den delen.. Så funderade på att cykla, men vädret tillåter nog inte det.. Så det blir nog till att göra pärlplattor!! Men då måste jag först hitta alla mina pärlor och plattor.. Så det kommer ta sin lilla tid, plus att jag ska leta reda på typ Sune böcker som Theo och Nanne ville låna som Andreas kunde läsa för de på kvällarna.. Så jag har allt lite att göra, medans jag sitter och lyssnar på The Police - Every breath you take, klassikerna är och kommer alltid vara bäst!

Kommentarer
Postat av: julia

hihi ja jag vill ha en hello kitty :D :D

2010-04-29 @ 09:04:08
URL: http://xholycrap.blogg.se/
Postat av: Johanna

Den låter är ju hemsk ju! Värsta Stalker-låter, texten e ju skitäcklig om nån idiot som vägrar släppa taget. "I'll be watching you" usch o fy..

2010-04-29 @ 18:05:34
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0