Sun(ny)day!..

Vilket underbart väder det är ute .. !
Nästintill hela familjen e hemma nu och tvättar bilar och ungarna leker på gården.. Så sitter jag inne och snorar, kul? Eh nej! Men har iaf varit ut snuttvis, plus att jag skjutsade mamma till jobbet..

Ska ta och gå ner och slänga i lite kläder i tvätten inför skolan imorgon.. Hoppas det e sol imonn med för nu ska jag klä mig för solen!! Mina blå jeans, linne (Möjligtvis t-shirt?) min blårutiga skjorta samt mina hjärtformade glasögon och flätad lugg, låter inte det som en bra outfit till detta väder? :D ..


(Bild tagen 7/4 -10)

Kommentarer
Postat av: Emmis

svar; hahah men då var jag lite ute och cykla XD Tckte den likna lite som en isläning men välldigt stor en XD haha As fin iaf =D Och verkar as stor ;O ojojj

2010-04-11 @ 21:31:23
URL: http://flickanemmis.blogg.se/
Postat av: Joel

Sv; Ingenting behöver ändras :o fett snygg! tack madde :D

2010-04-12 @ 00:45:24
URL: http://alltidjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0