En helt vanlig tisdag.

hejsan hoppsan, jag vet att det varit lite torrt på bloggsidan för min del nu ett tag. Men det är för jag har starka funderingar på att göra om bloggen men jag vet inte hur jag ska göra om den. Så det är de som tar min energi för tillfället, att komma på en bra bloggdesign.
Sitter för tillfället och hostar ikapp med en 39graders febrig lite flicka vid namn Tilla och på TVskärmen rullar Lotta på Bråkmakargatan. Men nu kom hon och ville att jag skulle läsa Totte, så det får väl bli så då!! Allt för sessan..

Och imorgon blir lilla älsklings Melvin 1 år!! Helt sjukt vad fort tiden går.

Nej nu ska vi kika vidare på Lotta, men jag ska se till att det kommer upp lite bilder till kvällen då jag faktiskt fotat lite men bara inte lagt ut det än. FÖRESTEN så hade jag besöksrekord på alla hjärtans dag, fundrar varför?? Är det inte den dagen man ska tillbringa med sina nära och kära, inte sitta och begla på min blogg heller!!


Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Julia

hihi barnvakten madde x)

2010-02-16 @ 19:15:56
URL: http://xholycrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0