Så var det torsdag, äntligen.

God morgon bloggen!! Här är sömntutan jag, som e uppe flera timmar tidigare än jag brukar!! Men idag tänkte jag ta en ride på nostalgi vägen och faktiskt åka buss till skolan =) .. Åkt lite för mycket bil känner jag, man måste ju vara vanlig tonåring så länge man kan!! ...
Men måste nog ta bilen bort till Elin iaf för det e kallt ute!!! ... Men sen såå, seen så blir de buss för hela slanten!! .. Och idag går jag till 16.00 vilket e lite mindre kul, men sen är det helg!! ... Och sen är det bara nästa vecka kvar sen blirre lov!! Då åker Katta till Kina och ska köpa med sig tröjja till mig hem, det gillas!!

Nej nu lär jag nog ta och pallra mig iväg om jag ska lyckas hinna med bussen ..
Och Madde, vad du än gör.. KLIV INTE PÅ 06.40 BUSSEN!!!! (Påminnelse till mig själv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0