UF-mässa!!

Hejsan hoppsan, nu känner jag mig ungefär lika slö som Kira gjorde tidigare idag.



Men vi har iaf varit på UF-mässa idag i Folkets Hus. Det gick jätte bra!! Fasten jag är så hostig och snuvig, men det var kul!! Vi sålde över 20 smycken, vilket är riktigt bra!!

Nu har jag och mamma tagit våra 20ml blutsaft så nu är det dags att starta en rulle sen sussa sött, imorgon är det alla ♥-ans dag, då ska jag till Smedjebacken och hälsa på Emma en sväng, sen så blir det nog Bridget Jones maraton här hemma, någon som känner att de vill dela det med mig?? Haha!!!

Jag avslutar dagen med en underbart söt bild på Felicia som jag tog här om dagen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fredrik köpte halsbandet till mig ;) har bild på blogen.hihih :D

2010-02-14 @ 20:12:02
URL: http://polsssson.blogg.se/
Postat av: Li

Fina bilder, vad har du använt för kamera? (=

2010-02-17 @ 14:30:04
URL: http://takemyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0