Så var första dagen på lovet över!

Så har ännu en dag struttat förbi...
Var i Borlänge hela fm med pappa och kikade bilar och bara sånt.. Käkade lite på Max också! .. Sen kom vi hem och då drog jag in till stan till Therese och vi gick lite på stan, jag shoppade en jätte fin tunika!! Och där träffade vi på Emmis och Emil som hade varit och köpt en blingbling våg!! .. Sen så skulle Punka pierca tungan så då gjorde han det. Sen åkte vi till Dollar och jag köpte ett halsband och en film "Cash back" som jag hade tänkt kika lite på tills mamma och pappa kommer hem! .. De är uppe vid stallet och fixar med hästarna, sen så när de kommer hem ska vi kika på "Luftslottet som sprängdes" ..

La nyss Melvin, han ska sova här inatt, och jag satt nog minst 30 minuter där och bara satt med honom i knät då han bara grinade så fort jag gick ifrån rummet... Det är lite mysigt att ha det så igen! Så var Theo jämt, han skulle somna med mig. Antagligen i knäet eller så skulle jag ligga bredvid honom och stryka på hans rygg tills han somnade.. Har verkligen saknat det myset, för Melvin och Mathilda har varit sånna barn som somnar bäst själva efter en välling, men inte idag inte!! .. Idag mös vi som bara den!! .. Dock fick jag ju sota för det då jag var tvungen att krypa runt på alla fyra i ett kolsvart rum och leta nappar över hela golvet, men det var värt det!! ..

Nej nu ska jag starta filmen, kommer en recension imorgon kan jag tro!! .. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0