Sjuklingen Madelinus!

Och varför fungerar inte å ä ö i mina mobilbloggningar? Någon som kan svara på den frågan? ..

Hemma och sjuk idag, tjiho! Förkyld.. uschameja! Men pallrade mig ut på en pytteliten promenad, gick till sjön och tillbaka som tar max 5 minuter. Bara för att fota nu när solen var framme och det var sååå dimmigt!!






Och när jag tog den här sista bilden så lyckades jag slå i huvudet i en gren när jag reste på mig så jag fick snö innanför jackan så det rann nerför ryggen! Då kände jag att det var dags att gå in igen!


Kommentarer
Postat av: Mammsing

Jäklarns fina bilder du, särskilt den sista =)))))

2010-01-14 @ 17:55:34
Postat av: Madelene - Mina Drömmar, Mina Foton.

Den då jag har snö över hela mig eller? =P

2010-01-14 @ 18:15:54
URL: http://madde91.blogg.se/
Postat av: Nataya

GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD va fina bilder du tar! :O shit va jag är aviiis!

2010-01-15 @ 00:37:13
URL: http://natayas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0