Soooommar jooooooobb!!!

Vi får se hur det blir med semester.. För tack vare min syster och facebook så har jag lyckats fått jobb i sommar!! Ska iväg på introduktion (Tror jag det var?) på tisdag morgon nästa vecka, så det blir nog bara när jag ska iväg kring 16 Juli som jag kommer att vara på "semester" .. Men det får man ta!! Allt för pengar, eller hur?? Kan ju alltid åka på semester efter jobbet ..

Sitter för tillfället hemma hos Tessa med hon och Melvin och Mathilda. Vi håller på att göra oss fina (Och torkar Tillas kläder) tills kvällen då det är skolavslutning för grapparna!! Så det blir med det stora objektivet idag!

Vi syns och hörs till kvällen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0