Från toppen ner till botten..

Det är vad som hänt med våra djur inatt kan jag lova.

Nedervåningen = Någon eller båda hundarna har spytt nere inatt, man fann två gallpölar på heltäckningsmattan i vardagsrummet och skurar för tillfället allt man bara kan för att få bort fläckarna.

Övervåningen = Katten har pinkat i min säng (För vilken gång i raden? 10e?) så nu finns det ingen bäddmadrass alls som hon inte pissat ner så för tillfället sover jag på ... en filt .. ni kan ju gissa vilka underverk den gör med ryggen, eller inte.

I vilket fall så ligger snyggingarna inte på plus nå mer.


Kommentarer
Postat av: Ellinor Sjöberg' [fotoblogg / mitt liv]

gud så söt katt! :]

2010-03-07 @ 17:10:23
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0