Luftslottet som sprängdes.

Den tredje och avslutande delen i Millenniumserien tar vid där Flickan som lekte med elden slutade. Lisbeth Salander försöker bli fri från anklagelserna mot henne. Samtidigt som Mikael Blomkvist gräver i Salanders dolda förflutna och kommer snart sanningen på spåren.

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga och vilka poäng jag ska ge den.. Var sjuk samtidigt som jag såg den så såg mest med ett halvt öga.. Men det jag såg var 5 poäng utav 5!! Men slutet drog ner poängen lite grann till en 4 av 5, så det blir väl där jag hamnar i slutändan. 4 utav 5 möjliga, enbart pga slutet. Jag hade hoppats på ett annat slut.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Den är ju sjukt bra, fast första är bäst :D

2010-03-10 @ 20:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0