När jag hör din röst..

Gud vad glad jag blir när ni skriver att ni vill "ha fotograf" =) för jag håller på för fullt att letar folk jag kan fotografera så jag kan börja expandera mina fotokunskaper mer och mer! Det där sköt dagens humör till toppen, tack så hemskt mycket!! =)

Nu har jag läst ca halva boken av "New Moon" eller "När jag hör din röst" som den nu heter på svenska. Och allt det är Sandras fel, haha!! Så snart blir det en tripp till Julia (Någon dag) och hämta hem min 3e Twilight bok för jag tror inte att jag kommer kunna stanna när jag väl läst klart denna!!


Men men, åter till verkligheten. Igår var jag och mamma och pappa iväg och hämtade nya bilen, så sjukt snygg!! Så införskaffade jag mig en ny mobil, en Samsung denna gång! Nu är jag trött på Sony Ericsson, mina har bara gått sönder och sånt där så nu tog jag ett helt annat märke!! .. Och hittills är jag super nöjd! =) ..

Nej nu ska jag iväg till soffan och fotrsätta läsa boken.. Och kanske se den där filmen Cash back som jag skulle sett för några dagar sen?? ..

Kommentarer
Postat av: Therese

Det är bara att du hör av dig när du har tid/får tid så får du gärna fota barnen!! :D

2010-03-04 @ 20:25:13
URL: http://haksberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0