Dagens planering & gårdagens shopping!

Så många besökare och inte en endaste chansning, suck på er!! =P
Nu ska jag käka frukost, sen ska jag åka till S&A och kika Avatar med pojkarna, hoppas att den är bra nu då så jag inte somnar eller något liknande, för nu har jag varit vaken sen före 8, det är väl bara för att jag är van nu med att skolan börjar kring då och att jag haft fullt upp så länge att jag aldrig fått chansen att sova bort halva dagen, haha!! ...

Var iaf till borlänge igår med mamma och Tessa, och vi köpte massa kläder till studenten.
Jag fick :
          - Armband
          - Klänning
          - Bolero(?)
          - Leggins
          - Vitt linne (Att ha under klänningen)

Super fiiiint! Men ni får inte se nå bilder förens på studenten, det är ju bara 4 veckor kvar så ni behöver ju inte vänta så länge iaf!! =) .. Har inge bilder att bjuda på heller, eller joo.. Men de ligger i kameran som ligger nere, och jag orkar inte hämta den.. Nu blirre frulle, bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0