FEMTON MINUTER KVAR BARA!!

Om 15 minuter slutar mamma, då åker hon och plockar ut mitt paket från posten, glad tjej!! ..
Har hunnit med massor idag, vaknade typ 7, käkade frukost i lung ro..
Gick ut och skrapade bilen och åkte till doktorn till 8..
Var där ifrån kring 8.20 sedan åkte jag hem och serverade frulle till papps.
Sen åkte jag till Sandra och Felicia som satt och hade morgon mys..
Men det slutade med att jag och Flis satt under en filt och kikade på 101 dalmatiner medan Sandra irra runt som vanligt, haha!
Sen kom jag hem och lagade mat till pappa.. Och nu sitter jag och skriver detta..

VÄNTAR VÄNTAR VÄNTAR!! VILL HA DET NUUUUU!!

J, jag finns här för dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0