Jag har intervjuat gammal handelsman idag!



Setat och spenderat nästintill hela eftermiddagen till en intervju som skulle göras om min farfar, det har varit riktigt intressant och lärorikt att fått höra samt att återberätta det ur "Jag" perspektiv. Måste få med allt innehåll som är viktigt och ändå få det att låta proffesionellt, vilket inte alltid är det lättaste. Men jag klarade av det efter många om och men. Och 8 A4 sidor blev det också. Så nu om Karin klagar tänker jag köra upp det ----------------- .. Så det så!

Nej nu ska jag plugga lite småföretagande innan det är dags för mig att kojjsa.. Blev ingen cykling idag, får bli imonn!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej bruden.. Skulle du vilja göra en photoshoot på dopet? Förstår att alla kommer ta kort, även du men jag skulle vilja ha riktiga "seriösa" bilder oxå att förstora sen. På nära håll, med fina bakrunder, på oss alla tre, bara mig och Miranda i våra vita klänningar.. o.s.v... Som man sen kan redigera lite. OM de behövs. Tänk på saken. Kraam

2010-05-11 @ 15:31:25
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0