Min största första kärlek ♥



Jag känner hatkärlek emot dig. För jag bryr mig tillräckligt för att kunna hata dig ena sekunden men att sedan låta det gå över till en miljon kärlekskänslor. Min Maja ♥ Vad som än händer så kommer du alltid äga en stor bit av mitt hjärta för du har funnits i det såååå länge. ♥ 
Hur mycket du än pissar i min säng kommer jag inte sluta älska dig så högt som jag gör.
Hur många gånger du än väcker mig genom att bita mig i fingrarna eller som en gång då du bet mig i ögonbrynet, så kommer jag aldrig sluta älska dig.
Hur många gånger du än går mig så sjukt mycket på nerverna så att jag skulle vilja sparka ut dig genom fönstret så låter jag bli, för jag älskar dig. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0