Studentbekymmer och en trött hjärna!

Jag lider av tröttheternas trötthet, har aldrig varit såhär trött någon gång vad jag kan minnas!! Körde kvällsymnastik igår så träningsvärken är delux idag, vilket gillas riktigt mycket!! Blir dubbelt pass ikväll! Tänkte ta en vända runt bysjön med cykeln, men däcken var inte pumpade så får be pappa göra det imorgon när jag är i skolan sen ta en eftermiddags tur runt sjön då jag slutar kring 11 imorgon! UNderbart med slappare schema nu närmare sommaren, fast det beror ju mest på att det är snart studenten..

Nu ligger det en Melvin i rummet intill och en Mathilda i rummet under mig och sussar sött båda två sen länge, jag funderar seriöst på att slänga mig i sängen jag med och börja läsa lite i min bok "PS. I Love You" (Filmen är underbar så se den om du får tillfälle!) och sedan slummra in före tio, visst låter det som en bra plan?? ..



Några pärlplattor jag gjorde här om dagen!! Fast svampen e lite trasig, så ska göra en ny imorgon tror jag! ..

Kommentarer
Postat av: Johanna

självklart får du låna filmen...=)

2010-05-04 @ 16:20:01
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0