Dagen i ett inlägg.

Sitter för tillfället med håret invirrat i handduk och har nyss gjort en helrenovering av mitt hår. Oroa er inte, färgen är densamma, men har gjort en hårinpackning.

Dagen har varit allt annat än lugn, nu när jag sitter här så känner jag hur otroligt slut jag egentligen är, men än är dagen inte slut så ingen vila.

Började med att man blev väckt och fick berättat för sig att man skulle infinna sig på vårdcentralen för omläggning klockan 11.30 så det var bara att ta sina smärtstillande tabletter och tvingade med Elin iväg.
När vi kom hem käkade vi lite mackaroner och köttbullar, fast Elins mat gjorde sig bättre på golvet tydligen.
Efter det så drog jag iväg till syster då RÅGÄR fyller 31 idag så det blev fika där.
Därefter så åkte jag vidare till Sandra och Andreas och hade filmmys med ungarna för de skulle iväg.
Kom hem därifrån för ett tag sen då matade jag hästarna och gick ut med hundarna.
Och nu sitter jag här.

Senare ska jag troligtvis hämta hem mamma och pappa för att de är på 50års fest, och vi alla vet ju att där konsumeras det alkohol som om det vore vatten i öknen. Men det kan man ju unna gamlingarna någon gång ibland sådär.
Efter det ska jag sitta och lurpassa på att Johanna ska hem från stan, nån gång inatt, efter att hon varit på tjejfest.

Så som sagt var, fullt upp hela dagen! Men imorgon blir det en lugnare dag, Tessa m. familj kommer för farsdag och så ska jag förhoppningsvis umgås med Therese, vi ahr inte setts på över en veckas tid nu!

Blev ett långt bildlöst inlägg, men sånna måste jag väl få kunna bjuda på ibland också?

Nu ska jag nog sätta mig och skriva lite, har massor med insperation. Tror jag, haha!

Kommentarer
Postat av: Emma

svar: gammal bild :)

2010-11-14 @ 00:16:05
URL: http://myscenario.blogg.se/
Postat av: julia

haha har gamlingarna supi omkull? ;>

2010-11-14 @ 09:49:22
URL: http://xholycrap.blogspot.com
Postat av: Emmis

snygg designen vart gumman ;) <3

2010-11-14 @ 12:48:18
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0