Grubbel över vuxenpoäng..

Har nu spenderat mina ögon på tvn som spelat lite The OC säsong 2 för mig, men egentligen vill jag inte titta på det eftersom jag har inte säsong 3 och jag har inte pengarna till den heller.. But what a girl's got to do, eller hur var det Sandra?



Har även setat och övervägt massa "vuxenpoäng" dessutom, låter mysigt att sätta sig i soffan och typ plocka fram en bok och typ smutta på en kopp kaffe.. Finns bara ett problem med den bilden, jag dricker inte kaffe. Vet heller egentligen inte varför jag överväger att ens börja då jag bara hört att man får typ huvudvärk om man inte dricker kaffe.. Lite så typ att röka, man får ett behov av det och massa dåliga efterföljningar.. Så jag kanske ska hålla mig till varm choklad? .. Men vuxenpoängen liksom.. Hmm, måste nog fundera på det, haha!



Nej kanske dags att slänga sig under täcket och nanna kudde? Fast då finns chansen att jag vaknar tidigt, det vill vi väl inte. Då har jag massa extra timmar jag måste spendera på att göra ingenting..

Puss & Kram och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0