Harry Potter och Dödsrelikerna : Del 1

Oj oj , det var som magi att få sitta i biosalen. Spänningen och förhoppningarna från alla som satt där inne bara svävade kring oss och min bästa vän Julia satt bredvid mig och var så nervös att hon knappt visste var hon skulle ta vägen. Sedan började filmen.
Den var ruskigt bra! Den var precis som de andra Harry Potter filmerna när man satt i biosalen och såg dom, magiska och helt enkelt otroliga!

Jag minns inte boken så otroligt bra, ögnade snabbt igenom de första fem kapitlena och jag tycker väl att vissa grejer har de ändrat på, men vilken film gör inte det?! Jag tycker ändå att den fungerade klockrent! Och det var som recensionerna säger, vissa stunder var den lite som en skräckfilm men underbar helt igenom och slutet sen då! Tror dom att man klarar av att vänta ett halvår på att få se nästa del när de låter den sluta sådär?!  De gjorde allting perfekt, de lockar verkligen en till att se nästa del.
Och jag tror nog att den kommer vara den bästa av dem alla!


Kommentarer
Postat av: Fotograf Matilda Bäcker

Sv: Tack! :)

2010-11-19 @ 13:14:13
URL: http://matildabacker.blogg.se/
Postat av: linda

ååh jag ska på den idag! ;) fett härligt!

varen braa?:P:PP: bäst bäs bästt!!

2010-11-20 @ 11:13:09
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: Joel

maddeeeee. kan inte du fotografera mig någon gång? :D

2010-11-21 @ 23:58:48
URL: http://joelbjurholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0