Så var det en tråkig måndag, och tråkigt har jag ..

Hallå världen, dags för en uppdatering igen då, idag har jag ont. Och det är inte så lite det heller, har nog legat ganska fel inatt. Drömde en dröm att jag blev skjuten i höften, sen när jag vaknade så insåg jag att smärtan var kvar för jag hade sträckt mig och sendrag, tjiho! Så det var ju "bara" att vända på sig, vilket tog ca 5-10 minuter innan jag låg "bra" ..

Har väl inte så mycket annat att säga, har skit tråkigt om dagarna.. Spelar bara sims och ser på tv, vilket inte är så kul när man faktiskt bara har de möjligheterna.. Önskar att jag kunde köra bil så jag kunde ta mig någonstans, men det blir väl som förra gången.. Jag kan ta mig någonstans men det är ett helvete att ta mig tillbaka.. Men det är väl bara att bita ihop och vänta ut smärtan tillsammans med panodil..

Det mest negativa med att vakna med en ond-dag, är att idag läggs det om så innan kvällen kommer jag ha ännu ondare.. Tjohooo ...

"I'm a fighter."

Kom och lek med mig någon!?

Kommentarer
Postat av: Mammsing

Du är duktig du <3

2010-11-10 @ 11:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0