Tips på spel till Iphone (Barnsliga dock.)

Så var det dags att slänga in ett inlägg på bloggen då. Jag hade tänkt berätta för er vilka två spel som spelas flitigast på min iphone just nu, roligt vetande va?
Först ut är:


Har precis lyckats uppgradera mig så jag har allting på N/A. Alltså att det inte går att köpa någonting mer, så spelet blev lite tråkigt och värdelöst helt plötsligt. Men det roliga är att man kan återställa så jag har ingenting igen, överväger på att göra detta. Skarpt. Ja det hela går väl ut på att man ska skjuta dessa gubbar i denna katapult och hamna så långt bort som möjligt och man tjänar pengar på att träffa saker och flyga långt, typ.


Nummer två är:

Här får man spela en pepparkaka som ska ta sig till mål, alltså tomten, typ. Det finns även som spel på facebook dock har jag inte testat det där. Men detta spel är även ett flitigt spelat spel även bland mina vänner, på min iphone såklart. Man har ett ord "Freedom" som man ska samla in alla bokstäver och man får antingen extraliv eller extrapoäng beroende på om man behöver extralivet eller inte. Riktigt kul detta med!


So, feel free to download it to your Iphone today!
Haha lite nördiga spel jag vet, men that's me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0