Fotoidé!

Jag har verkligen kommit på massa fotoidéer nu på senaste tiden!
Som igår när jag var och vandrade uppför ett berg (Bilder kommer.) så var jag även ute och åkte bil och hittade ett ställe som vore perfekt! Så min syster har bokat platsen så jag kommer inte säga vart det är. Men på fredag blir det troligtvis fotografering av min syster på denna platsen iaf.
Så har jag sett en bild idag, den är liksom egentligen inte speciell men jag kom på värsta grejen att göra med bilden, så så fort tvättmaskinen som är i är klar och nästa blivit i slängd så ska jag ut och fotografera. Som sagt var, den är egentligen inte så speciell men jag gillar ändå idén jag!

Har du någon fotoidé eller insperation att dela med dig av?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0