"Resehandboken för singlar."

Dagen har sett ut som så att jag vaknade kring en tolv, helt underbart utan nå störande ljud eller någonting, bara av mig själv. Vilket var riktigt behövligt då jag sovit ganska dåligt på senaste tiden och vaknar oavsett vad kring 08:00-10:00 tiden och ligger sedan bara och drar mig. Enbart för att jag vägrar kliva upp. Varit och lekt lite med Felicia idag med, sedan valde hon att följa med mig hem en sväng, klart hon fick det! Dock fick jag mig ett gott skratt på vägen hem då jag lånade brorsans S2a, vilken jag inte kan köra!

Sedan när kvällen tog plats så började jag och Sandra och Andreas att kika på Lucky Number Slevin, har aldrig sett den! Fy och skam kanske man bör säga då jag är en filmnörd? Efter halva åkte jag hem och tänkte starta den alldeles strax då den stått i dvdhyllan i år och dar.



Tidigare idag var jag till Konsum för att köpa en Cola, men kom ut med en bok. "Resehandbok för singlar." verkar hur bra som helst! En medförfattare till Sex And The City som skrivit den, så vad annat än bra kan man förvänta sig? Har dock inte börjat läst den än! .. Sedan har jag beställt från nätet, vad det är får ni se till veckan! Mysko va! ;)
Nej nu ska jag pallra mig till sängen, har en hel dag med bara lat att se fram emot, sedan på måndag har jag en fotografering inbokad. Det gillas!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: sandra

underbar film! Visst? :)

2010-10-03 @ 10:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0