Hemma från doktorn!

Nu har jag varit iväg och tjålat lite med Dr. Jakob. Han kikade och talade och till slut kom vi överens om att jag ska få ryggbedövning och att jag kan förvänta mig en operation om några månader, det gillar jag riktigt mycket!


Sitter för tillfället och smuttar på min trocadero dricka och lyssnar på den underbara rösten som tillhör Regina Spektor, ska strax slänga mig på sängen och läsa "Som jag vill vara" av Katarina Von Bredow (Johanna jag har lånat tillbaka den föresten!!) Är ungeför vid mitten av boken där allt gottiga börjar, hon är så duktig på att beskriva känslor så att man själv känner dom, som om det händer en själv.

Nu blirre lite läsa, sen kanske ut och ta lite kort på mig (Jajemen, egoboost!) sedan vet jag inte vad som händer, på tv ikväll händer dock Bridget Jones dagbok kan jag tro! Så ska jag skriva upp en lista med vilka filmer som jag har (Som är hemma då.) i bokhyllan så ni får se mitt filmbibliotek, låter inte det lite roligt??

Puss och kram, från ett sommarbarn!

Kommentarer
Postat av: JO

2010-09-15 @ 19:36:55
Postat av: Johanna

Av mig? Var den din, min, vaad? nu hänger jag inte med..=)

2010-09-15 @ 19:37:45
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/
Postat av: Anonym

Eller nu ser jag, En bok som är borta på nattduksbordet? Den där 15 åringen som blir gravid..=) NU är jag med!

2010-09-15 @ 19:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0