Misshandlad av en .. Loka flaska!!

Igår spenderade jag och Elin kvällen tillsammans med skräckfilm, kort och grönsaker med dipp, mumms!.. Eller inte, morötterna var inte så goda som förväntat, och ju fler man åt desto värre smakade dom..


Dagen började med att kära älskade syster väckte en strax före 9, det borde väl finnas en lag som säger "väck inte din 19åriga lillasyster före 9" ?? Eller är jag ensam om den feelingen??
Sen klev vi upp och gjorde typ inget, och nyss medans vi kikade på The OC så skulle jag skoja med Elin och låtsas kastade en flaska på hon, så hon skulle låtsas tillbaka vilket slutade med en bula i min panna strax ovanför ögonbrynet, onda Loka flaska!! Hälsokälla, my ass!!


Dock skrattade jag så jag fick ont i magen, trotts att tårarna sprutade samtidigt.
Hon måste ju träffat en tårkanal eller någonting. Haha!

Nej nu blirre lite mer The OC, på em blirre film hemma hos Emma! ♥

NOW IT's TIME FOR LEVERBIFF ;) Mumms va Elin!!? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0