Grease 2 och morgondagens planer!

Idag har jag varit på kaljas, igen, för Therese! Det gillas stort!
Så imorgon är det dags för fest för tanten som nu är 20 år!

Så nu ska jag och Elin lägga oss och kika på Grease 2, hon hade tydligen aldrig sett den. Dock tror jag att hon kommer komma på vilken det är när hon väl ser den! Tror inte ni?



Lillfjanten ligger och spelar Angry Birds på sin fon just nu, som hon för övrigt fått mig att spela! Fjant!
Nejrå, älskar Elinpelin ;) Även fast vi är så otroligt osams mestadels hela tiden! ^^
Men det e väl så det brukar vara väl?

Nej, tack och gonatt!


Kommentarer
Postat av: eälllfh

brukar inte vara så nej

2011-01-13 @ 22:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0