Klippte mig förra helgen ju! Bild"bevis"!


Bilden är kanske inte den bästa, men huvudsaken är att ni får se att jag har klippt lugg! Det gillas otroligt mycket! Väldigt ovant då jag inte haft raklugg sedan jag var 7-8 år gammal. Vilket är ett tag sedan, men det är väl så man ska göra?
Ändra utseendet sällan så att det syns mer när man gjort något =D ..

Skjortan jag har på mig på bilden fick jag idag av Elins mamma, underbar!
Älskar den verkligen! Tusen tack Carina! (För en sisådär fjärde gången, haha!)

Nej nu ska jag komma på någonting att göra, jobbade fm idag, sedan drog jag med Elin till gränges till Emelie, men Mathilda ringde hem mig lika snabbt igen.. Nu lär jag ju komma på något att göra, iaf nån/några timmar till.. Imorgon fm ska jag vara i Smb. Får se hur det går! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0