Jag är sjuk, därav frånvaron på bloggen.

Det är inte lätt att ha ett tråkigt och händelselöst liv samtidigt som man har nån släng av magsjuka, för gud vad ännu mer tråkigt man får det! .. Sett på serier, läst böcker, har tröttnat på allting som jag försökt mig på att göra! Igår började jag tillochmed sy men det tappade jag suget för på en gång.. Det är hemskt tråkigt att vara sjuk, speciellt på det viset så man inte kan lämna huset mer än ut på gården..


(Fråga mig inte varför jag skrev Inas hela namn, men inte Winnies.. Haha!)

Varit med mamma nere vid hagen en snabbsväng tidigare idag så fick fota av mig lite, få lite frisk luft på det.. Det enda jag ätit idag är ett glas yoghurt, samt ett glas cola.. Med tesked.. Fått behållt det hittills iallafall.. Snacka gott det var med yoghurt då jag inte ätit någe på hundra år känns det som!

Nej nu blir det soffan och någon film, kan jag tro.. Eller soffan och en bok, skulle ju kunna läsa sista twilight boken.. Kanske? Får se..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0