Barnvakt!

Sitter hemma hos syster just nu för hon e borta och ungarna sitter här bredvid och håller på att packa väskorna för de skulle till sin pappa och hälsa på, haha! Sötungar! Snart läggdags för dem, tänkte hålla de igång en liiiten stund till så det blir nemas problemas för dem att somna sen..
efter att jag fått dem att somna så blir det väl till att inväta Desperata Hemmafruar, blir nog lite sims under väntan! Hehe!



På torsdag är det den stora dagen igen, operation nummer fyra.
Blir sydd, det är väl i princip det enda jag vet. Så bloggen kan bli lidande, eller så blir den extremt uppdaterad då jag inte kan göra så mycket annat än att ligga ner de första dagarna.. Men kommer nog komma en operations historia kan jag tro! Haha! ..

Neej, nu blir det att snabbt kika över fejjan sen blir det till att slänga tröllen i säng.
Hörs och syns senare kan jag tro!! ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0