Dag- & filmfunderingar!

Så säger jag väl god morgon, fast än det är ett par timmar sedan jag vaknade. Inte många dock. Somnade strax före tolv (Om jag inte minns fel) och vaknade strax efter elva.¨Så otroligt skönt att sova tills man vaknar av sig själv. Känner mig verkligen utvilad.

Sitter för tillfället och ser på filmen Miss Potter. Finns ju tyvärr inte så mycket att göra om dagarna när ens vänner är upptagna med allting annat, haha! ..

Har inte hittat nån lust till att göra om bloggdesignen än så överväger att släga upp en gammal design, dock är jag ju riktigt ljushårig på den, men det vore ju bara temporärt.. Eller hur man nu ska kalla det..  

Jaja, nu ska jag återgå till filmen, plus att Emelie skrev nyss något sms om mjukglass, så dagen kanske inte blir så illa trotts allt?? ..

Har dessutom hittat en film jag skulle vilja se, The Oh In Ohio, någon som sett den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0