Vaknade med håret såhär..

Haha tog bild på mitt hår imorse för att slänga upp på bloggen, sen så liksom glömde jag nog av det där mitt i allt sen var jag helt hundra på att jag lagt upp den!! Virrig man kan vara ibland!!
Nåväl, här kommer den iallfall!!


Fatta att jag vaknade med håret såhär!? (Syns lite dåligt på bilden, men vaknade med korkskruvar typ. Sov med blött hår!) Synd bara att jag skulle ha i löshåret så var tvungen att platta ner det, för hade inte tid att sitta och locka hela löshåret.. Synd och skam..

Sen så skulle jag till stan för att springa in och tala med min syster innan skolan började, så då parkerade jag på en parkering (Dah!) och slängde i en krona.. Tänkte att det kan ju iallafall vara minst 15 minuter.. JO TJENA!! 4 MINUTER!!?? Fick typ springa förbi hon.. Sjukt att de kan sätta så på en parkering MITT PÅ STAN..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0