Förlåt för taskigt bloggande..!

Ojoj, idag har fröken varit dålig på att blogga !!
Trodde jag skulle hinna med ett inlägg innan jag stack till skolan imorse men var lite för trött så hann lagomt käka frukost innan det var dags att dra. Sen så hade jag Historia i ca 1½ timme efter det hade jag hål mellan 11:45 & 14:30 så då gick jag ut på en fotonad (Kommer bilder senare då jag håller på att fixar med iTunes just nu..)
Sen så hämtade jag upp Therese på ABF och vi drog hem till henne och käkade lite och spelade kort. Sen blev det dags för mig att åka och ha matte, så hade vi matte till ca 16:30 då vi vi gick igenom provet och skit.. Haha, efter det följde jag med Jennifer hem och kikade på hennes katter, sååå söta!!

Nu sitter jag och suktar över min pojkväns nya telefon, vill ha!

Ska snart över till brorsan, så ni får se bilderna lite senare, närmare natten.. Imorgon är jag ledig så då blir det bättre uppdatering här på bloggen, det lovar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0