God morgon!



Tjenna mittbena! Varit vaken sendan 08:53 då Therese ringde och väckte mig, haha.. Älskar när folk ringer före nio för då får jag skälla på dem att de ringer före nio ;).. Efter de har jag hunnit ätit macka och fixat i ordning mig! Dock fick det bli en bild från igår, jag ser ju i princip likadan ut, bara det att jag har en annan frisyr och andra kläder.. Men vadå det är väl ingen skillnad? Haha!

Kring 12 drar jag till stan för att gå på stan med Therese en snabbsväng sen är det dags för matte 13:00-15:00 .. Efter det så tar jag heelg! Imorgon blir det till att åka till Lek&Bus landet (Egentligen heter det Sportys) i Falun tillsammans med Therese och hennes dotter Julia, Rickard och Freja.. Sen får vi se vilka fler som skulle med då det verkar vara massa oklarheter, men allt som allt blir vi isåfall 10 pers om alla ska med, då är det också 4 barn inbladande och 2 chaufförer! ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0