Löshår in my heart.



Nu har jag två paket med löshår (Alltså som clips) och när jag satte i de båda så vart det att smälta in i mitt hår bättre än någonsin, innan har det ju faktiskt synts att jag haft löshår (Har bara en omgång på bilderna dock) men nu ser det ju ut som mitt för det blev så tjockt plus att min "första" uppsättning med löshår är kortare än det här nya, så det blir ju att se uppklippt ut. Riktigt snyggt! Plus att jag har en såndär fjäderslinga, den syns lite på bilderna.

Nu ska jag slänga mig i sängen bredvid karln och glutta på när han spelar xbox innan det är dags för att sova. Matte imorgon, ska upp i tid och fixa i ordning håret, haha!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej!



Jag har en tävling på gång i min blogg i samarbete med MyTrendyPhone gällande ett externt batteri till iPhone/iPod. Skulle vara kul om du ville vara med och tävla.



Direktlänk: http://jenniemariajohansson.se/2011/october/tavling-i-samarbete-med-mytrendyphone.html



(Ber om ursäkt om du inte vill ha tävlings-tips i kommentarer)

2011-10-28 @ 00:52:11
URL: http://jenniemariajohansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0