Magsjuka - Magkatarr - Matförgiftning - !?!?!?!?!?!?!?!?!


Jajemensan, det här var då mig en kontig "magsjuka", vetti tusan om det ens var det.. Mådde illa fram till typ kring tolv sen avtog det och nu är jag som vanligt igen.. Så funderar på om det var matförgiftning eller magkatarren som spökade, vem vet!? Nu är jag iallafall på fötterna igen och har lyckats ätit en macka och fått behållt den så det går åt rätt håll!!

Medans jag bara legat och glott på SoA så har jag lyckats tagit mig igenom hela säsong 3, så nu ska det börjas på 4 .. Spännande!! ..

Nej nu blir det till att kika på lite film tills hjärtat slutar, måste ju ha någon som tycker synd om mig!! Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0