Sons Of Anarchy - The Revelator


Ja ni som sett första säsongen bör ju känna igen bilden ovanför.. Var det någon mer än jag som grät vid den här händelsen?? Jag satt där med tårkanaler och en flodkant i ögonen och Rickards satt och såg på mig och skrattade, gillas inte! Uschameja vilka hemska avsnitt nr 12 & 13 var!! .. Har sista skivan kvar sen är säsong ett klart! ..
Och imorgon börjar underbara hemmafruar, mhm! Så då sitter jag bänkad (Som vanligt!) med Sandra och ser på de vackra fruarna! Har hört att det ska komma en ny granne på gatan.. Hmm, får la se om det är någon man kommer tycka om eller inte!?

Nej nu ska jag läsa klart alla bloggar sen blir det lite SoA för att sedan soova.

Tack & Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

haha nej jag grät inte ;) men avsnittet är jävligt bra :) har alla 3 säsonger + 4 avsnittet av 4:e säsongen ^^

2011-10-04 @ 16:44:26
URL: http://www.nattstad.se/Jmk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0