y=kx+m..

Nu är dagen i princip avklarad, ska bara till Jennifer och hämta lite filmer hon lånat av mig då hon var sjuk här för ett tag sedan.. Sååå, detta har jag hållt på med i skolan:

Tro på fan, men för att ligga efter så ligger jag i "fas" nu, eftersom de flesta ligger lite efter för matteläraren hade semester en vecka här för ett tag sedan, så nu så jobbar jag med samma uppgifter som min bordskamrat istället för att tidigare ha legat flera SIDOR efter henne i matteboken, klapp på axeln Madde! Tro det eller ej, jag börjar få kläm på det här!  

Sen kom jag hem, och då fixade och trixade jag lite så nu har jag ny "info" här på sidan, ny bild från idag och allt, så nu är det ju egentligen bara det att headern skulle varit liiiiiite (MYCKET) snyggare, men lite tråkigt med massa fulbilder och sedan så vet jag inte riktigt vart jag gjort av datormusen så sitter och håller på på musplattan och det e liiite knövligt när man gör header, tycker iallafall jag att det är ..

Nej nu blir det till att kila ner lite, äta kvällsmat och pussa på karln min sen får vi se vad kvällen erbjuder, puss & hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0