En såndär lista.

Vad är den äckligaste mat du vet?
Du den punkten skulle kunna vara ett helt inlägg för sig. Men det jag avskyr mests är nog pyttipanna och sånt där som är KÖTT, alltså heter i princip kött, stekar och sånt där.

Nämn fem grejer du är nöjd med som du gjort i jobbet (hela livet)
Oj, fem grejer? Hmm, jag är stolt vöer att jag lyckades få mig mitt extrajobb, jag är glad att jag stod på mig och fick mig mitt sommarjobb för att jag älskar liksom det där jobbet! .. Jag är nöjd över att jag är social mot kunderna, sen vet jag inge mer.. Haha!

Vad ångrar du i livet (om något)?
Jag ångrar nog faktiskt lite att jag inte stred lite mer om vilket gymnasium jag skulle gå, men jag är glad över att jag hamnade på handels iallafall!

Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?
Jag går mest omkring i leggins och mjukisbyxor, sedan en massa olika tuniker och klänningar! Köpte här för ett tag sen en underbar stickad cardigan. Mhm!

Vilket är ditt dyraste klädesplagg?
Det är nog mina converse, skor. hmm, jag är ingen skotjej så ni behöver inte oroa er!! Annars så är det mina JET SET klockor men de är ju accesoarer..  

Har du någon oanad talang?
Jag är en baddare på att prata (Vilket alla vet.) Men jag SKA blir författare, iaf ge ut minst en bok innan jag dör.

Vad gjorde du i helgen?
Oj ja vad gjorde jag?! Umgicks med Rickard och hans familj typ.

Vad är dina fem viktigaste 2dos den här veckan?
Lämna in arbeten, börja fixa med Eves födelsedagspresent, fixa tvätten, sova sova sova!!

Vad har du på dig just nu?
Rickards gamla mjukisar, strumpor, linne och hoodie från bikbok.

Senaste låt du lyssnade på?
Hmm, Little Red Riding Hood tror jag?

Bästa skönhetsknep?
Sov så mycket som du kan och stressa inte! Var dig själv till fullo!

Vilken klädstil tycker du är hetast på män?
Hmm, alltså det beror väl helt på personligheten faktiskt!

Och fulast?
Hmm, det vore väl typ joggingdress hela tiden!

Vem saknar du?
Jag saknar min misse! ♥

Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?
Jag skulle önska att min mammsing fick en felfri handled och problemfritt hjärta. ♥

Bästa boken nånsin?
alla Harry Potter-böcker plus twilight.

Vilka tidningar läser du?
Haha aftonbladet.se eller NLT hemma på köksbordet!

Vad önskar du att du var bättre på?
Fokusen och matematiken.

Är du religiös?
Inte ett dugg, dock älskar jag att fira högtider med min familj.

Vad är din största rädsla?
Har tre, klarar inte av spindlar, blir att må illa när jag ser blod och får ultra panik av mörker.

Vad är det elakaste någon sagt till dig?

Oj det var en bra fråga, beror väl på vad det gäller? Haha

Om du får barn vad ska du döpa dom till?
Jag SKA ha en William och en Alicia, vore inte fel med en liten Henrik där emellan också!

Om du fick köpa vilken bil som helst – vilken?
Då skulle jag haft mig en stylad Audi A4!!!

De tre finaste sms du fått i år?
Oj, jag vet inte riktigt! Men kan nog i princip lova att de tre kommer från Rickard!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0